streda 5. júla 2023

Dobrodružstvo v Londýne

Minulý rok som bol s mojou frajerkou Katkou na mesačnom pobyte v spoznávaní Londýna a zdokonalení sa v angličtine. Ja mám 28 a ona 32 rokov. Londýn sme chceli už dávnejšie vidieť, ale tak, že tam pobudneme minimálne pár týždňov. Čo sa týka samotného mesta, taknás uchvátila fantastická atmosféra a pomerne bujarí život mladých ľudí.

Už po prvom týždni sme si s Katkou navykli na jednu vec. Kúsok od ubytovania cez Booking sme vždy zapadli do jedného obľúbeného pubu v blízkosti Greenwichského parku. Bola tam vždy super atmosféra a vypili sme tam zopár pív. V jeden večer, sme tam prišli o trochu skôr ako obvykle. Podnik ešte nebol v plnom prúde a bolo tam dosť prázdno, a tak chalan, ktorý nás obsluhoval, prisadol si nachvíľu k nám a započal rozhovor. Predstavil sa nám ako John. My sme sa tiež predstavili, povedali odkiaľ pochádzame a za akým účelom sme v meste. Musím povedať, že ten chalanisko vyzeral veľmi dobre. Popri debate sa nás čisto nezáväzne spýtal, či by sme k nemu nezabehli na pohárik, keď bude mať po zmene. Keď som sa pozrel na Katku, hneď mi bolo jasné, že sa nás nemusí pýtať dvakrát!

V podstate na druhý deň sme sa objavili u neho doma. Nato, že robil čašníka, mal celkom rozľahlý byt. Tri veľké izby, priestranná kuchyňa a všetko perfektne zariadené. John nám ponúkol čaj a sendviče. Na Katke som videl, že bola z neho nadšená a ja som zdieľal jej názor. Bol pekný, originálny, jednoducho sám sebou. On si všimol naše nadšenie, zjavne mal v tom skúsenosť, lebo nelenil a rovno sa nás spýtal, či by sme si spolu neužili niečo viac ako len vychutnávanie čaju.

Pochopili sme to a neprotestovali. Už ani neviem presne, ale malo to rýchly spád. Katka s Johnom mi pomohli vyzliecť sa z džínsov a vzápätí leteli na podlahu aj moje slipy. Keď obaja uvideli môj buchar, nežne sa usmiali. Privieral som oči vášňou a bol som vzrušený, že som pociťoval miestami pocit mdloby. Katka sa pomaly vyzliekla a hodila na mňa divoký pohľad, keď som už ležal v posteli. Potom zo seba zhodil oblečenie aj John a priľahol si k nám. Mal tiež pekne veľký penis. Odhadom som mu dával cez 20 cm minimálne a bol aj pekne hrubý. Vajcia mal ako dve broskyne. Jednoducho ušľachtilý žrebec. Kľakol si na posteľ medzi mňa a Katku a z klina mu trčal ten jeho obrovský chobot. Vzal ma jemne, ale účelovo za krk a priťahoval si ma nekonečne pomaly k svojmu údu. Pokiaľ som mal dovtedy nejaké sexuálne predsudky, v tej chvíli sa vyparili. Pozeral som sa na ten jeho sloní chobot a zacítil jeho skvelú vôňu, keď som si vzal medzi pery jeho obrovský žaluď. Mal slanú chuť. Našpúlil som ústa a začal ho sať, zatiaľ čo ma John hladil oboma rukami po chrbte. Katka mi láskala ritný venček a hladila ma po zadných polovičkách. Potom mi zašla jedným prstom do riťky a začala ma jemne šústať. Druhou rukou mi pritom masírovala vajíčka. Ocitol som sa vo svete neskutočných snov!

V tom John explodoval a ja som len tak-tak stačil vytiahnuť to jeho šklbajúce mužstvo z úst. Katka sa ku mne otočila chrbtom a naznačila mi, aby som ju opichal zozadu. Zarazil som do nej svoj tvrdý kôl a začal som brutálne prirážať. Zachádzal som v tej jej nenásytnej jaskynke čo najhlbšie. Po chvíli sa Katka roztriasla po celom tele a keď som ucítil kŕčovité sťahy jej mokrej mušličky, napumpoval som do nej celú horúcu dávku.

Rozdávali sme si to po malej pauze ešte potom v klasickej trojke až do neskorého rána a na toto nádherné dobrodružstvo do smrti nezabudneme. John nám skrátka učaroval!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára