piatok 3. februára 2023

Stolnotenisový tréning (živý sen)

Ani neviem či to sem patrí, nakoľko nejde o skutočný príbeh, ale skutočný živý sen, ktorý som tak emočne prežívala, že som mala skutočný pocit reálnej situácie. Som športovkyňa a chcem sa profesionálne venovať stolnému tenisu. Chodievam pravidelne na tréningy a po takom jednom, ale v A-kategórii, som sa ocitla aj v mojom sne. Išla som do sprchy. Bolo mi tam veľmi príjemne a tým že som odišla z haly trochu skôr bola som v sprche sama. Ale nie dlho. O chvíľu som zreteľne počula hlasy mojich kamarátok ich veľmi pikantnú debatu.
„Mala som to tam...dva prsty vpredu a dva vzadu...a aj som si ho zobrala do pusy...striekal ako hasič...ja som bola sama doma a tiež to bolo pekné...krásne zahnutým banánom som sa pekne urobila...a pred zrkadlom...“
Nedalo sa to nepočuť, náhle mi z toho vyschlo v ústach a bradavky mi z toho pekne stvrdli. Baby si to všimli. Počula som zreteľný hlas jednej z nich. Bola najmladšia a najkrajšia z celého tímu:
„Čo ty, ako si na tom? Máš nejakého chalana?“
Iba som nahodila prekvapivý pohľad.
„Tiež nič, že?“ uhádla moju odpoveď kamarátka Iveta.
„Tak poď s nami do šatne, hádam sa ti to bude páčiť,“ navrhla zase tá najmladšia.
„Väčšina báb je tu počas týždňa tak nadržaná, že si pomáhame spoločne,“ pošepkala mi Iveta, zobrala ma za ruku a odviedla za ostatnými babami.
Ešte som sa ani nestihla poriadne utrieť a už mi baby dávali inštrukcie.
„Poď sem k lavičke, kľakni si na ten uterák a priprav sa,“ počula som od tej štíhlej mladej blondínky, ktorú oslovovali Jarka. Teda aspoň takto som to v mojom sne počula. Jarka vybrala svoju novú náhradnú raketu z puzdra a trochu ju otrela vlhkým uterákom. Dala si raketu medzi stehná, rukoväťou dopredu, ja som vystrčila zadok smerom nahor, rukami som sa roztvorila a iba som ucítila, ako to ide dovnútra. Bola to neskutočná paráda a keď som sa otočila dozadu, tak som videla ďalšie dve skupinky, ako to robia medzi sebou. Iveta to nejakej drobnej čiernovláske robila ako my dve, na viac tá čiernovláska mala tvár zaborenú do lona ďalšej baby.
Bolo to úplne niečo iné ako s chalanom. Len v mojom prípade to naposledy bolo tak dávno, že už si to poriadne ani nepamätám. Ale teraz hlavne to, čo prechádzalo mojou nenásytnou mačičkou bolo tvrdé a krásne to tlačilo na pošvové steny, takže som sa veľmi rýchlo spravila.
„Chceš to aj do zadočku?“ prekvapila ma svojim návrhom usmievajúca Jarka. Trochu som zaváhala, ale keď som sa ohliadla, tak som videla, že jedna baba má v sebe dokonca dve rakety. Jednu v zadnej dierke, tú si rukou držala sama a druhou sa od ďalšej baby nechala divoko šústať do pipiny. V mojom prípade sa preskúmanie ritnej dierky rozplynulo v snívajúcom obláčiku. Oveľa zreteľnejšie som videla veľmi zaujímavú akciu, keď Iveta sedela na stoličke, čiernovláska jej držala doširoka roztiahnuté nohy a tretia baba plnila Ivetinu pipinu loptičkami. Ak ste niekedy hrali pingpong, alebo aspoň videli, tak viete, že tie loptičky nie sú vôbec malé. Napočítala som šesť kúskov, ktoré vošli do Ivety. Nakoniec sa Iveta postavila, rukami sa oprela o stenu a všetky zúčastnené baby odpočítavali, koľko ich vytlačí naspäť von. Priznám sa, že po tomto sne som si to vyskúšala aj v skutočnosti doma. Musím konštatovať, že keď som zo seba dostala síce iba piaty, aj tak som si pripadala ako po neskutočnom orgazme. A keď nemáte doma žiadneho róbertka, dajú sa tieto loptičky využiť aj tak, že si zoberiete prezervatív, strčte doňho štyri loptičky, na konci urobte uzlík a hneď máte super hračku.
Poďme však naspäť k môjmu úžasnému snu. Ono sa to totižto pekne stupňovalo, keď v ňom objavila aj Zuzana – naša trénerka. Počula som jej nezameniteľný hlas:
„Zase vyvádzate babenky moje?“ pozdravila sa s ostatnými a starostlivo uzamkla dvere. Naša trénerka Zuzka je veľmi dobre stavaná žena. Jej vyšportovanú postavu zdobia krásne veľké prsia, takže bez podprsenky by hrať určite nemohla.
„Konečne ťa zobrali do Á-čka?“ otázka , ktorá bola namierená na mňa.
Potom som ju videla ako išla k svojej trénerskej skrinke a o malú chvíľu si na seba naťahovala nohavičky s čiernym róbertkom.
„Poď sem,“ kývla na mňa povzbudivo „toto bude pre teba lepšie. Ľahni si na chrbát a neboj sa uvoľniť“.
Z toho, čo sme robili predtým som bola dosť vydráždená, takže aj pekne vlhká. Bolo to veľmi dôležité, pretože Zuzana mala umelý penis pekne hrubý. Za minútu však vo mne zmizol úplne celý. Zuzana sa divoko pohybovala v bokoch a divoké prsia držala v dlaniach. Ak by nás takto videl nejaký chlap, musel by striekať na dva metre. Toto bolo úplne niečo iné, rukoväť rakety je predsa o niečo kratšia, zatiaľ čo tento umelák ma vyplnil úplne celú. Zuzana ma týmto priviedla do série pekných nekontrolovateľných orgazmov. Počúvala som sa ako som divoko stonala. Po tejto jazde som bola tak vyčerpaná, že som ďalšie navrhované čísla od dievčat odmietla. Pomaly som sa išla obliekať. Bez toho, aby som spustila oči z čiernovlásky, natiahla som si nohavičky, sukňu, blúzku, vkĺzla som do lodičiek a odišla ku dverám. Zamávala som iba na Jarku a zatvorila cvaknutím dvere. Nato cvaknutie som sa prebudila. Doma spávam iba v tričku bez nohavičiek. Posteľná plachta bola celá mokrá. Sama som sa čudovala, kde sa vo mne zobralo toľko šťavy. Najväčšou záhadou však pre mňa zostávala skutočnosť, že v posteli som našla aj raketu a veľmi by ma zaujímalo, či som ju počas môjho snívania aj skutočne vsunula do mojej pipiny.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára