sobota 17. apríla 2021

Učiteľka autoškoly

Bol som študentom strednej odbornej školy so zameraním na dopravu a škola pre svojich študentov vo štvrtom ročníku poskytovala možnosť urobiť si vodičák na skupinu „B“ za zvýhodnených podmienok. Ja som patril k tým študentom, ktorí takúto možnosť samozrejme využili a nebanujem, pretože okrem vodičského oprávnenia som získal aj životnú skúsenosť navyše o ktorej vám napíšem.
Bol už letný deň a poriadne horúci. Čakala ma hodina jazdy. V autoškole sme mali neskutočne peknú inštruktorku, ktorá sa volala Zuzana. Keď som sa dozvedel, že bude mať so mnou jazdu, veľmi som sa potešil. Mala okolo 30 rokov, fantastické telo a pekné modré oči. Keď sa človek na ňu pozrel, zastavil sa mu dych a postavil penis. Keď som prišiel na hodinu, Zuzana už čakala v aute. Povedala, aby som si pripravil vozidlo, nastavil zrkadlá a sedačku. Keď som ohlásil, že som pripravený, tak sme vyrazili na cestu. Bolo pomerne teplo. Zuzana mala na sebe blúzku s veľkým výstrihom, pod ktorou sa rysovali skvostné melóniky. Podprsenku nenosila. Poviem vám, bolo veľmi ťažké sústrediť sa na jazdu, keď som videl ako sa jej tie melóniky v zákrutách pohojdávali. Občas sa predklonila a ponúkla mi neskutočný výhľad do svojho štedrého výstrihu. Mal som na sebe tesné rifľové nohavice a nebolo sa čo čudovať, keď sa mi na nich urobila pekná hrča.
„Panebože, to je ale teplo!“ zastonala Zuzana, „Radšej vybehneme niekam von z mesta, tam aspoň bude fúkať nejaký vánok.“
„Jasné!“ odpovedal som.
Odbočil som na jednu vedľajšiu cestu a zrýchlil. Zuzanina blúzka bola tak tenká, že miestami sa zdalo akoby bola priesvitná, keď bola zmáčaná potom a vietor, ktorý sa dral dovnútra pootvorenými oknami jej ju ešte prilepoval na oblé melóniky. Môj junior bol už tvrdý ako kameň a Zuzana mi sem a tam zaškúlila do rozkroku.
„Vyzerá to, že by sme sa obaja potrebovali schladiť,“ zahlásila po nejakej chvíli, „môžeme si zájsť k jazierku.“ zahlásila.
Zamieril som úzkou cestičkou k jazeru a keď sme tam dorazili, zdalo sa, že sme tam boli sami. Vyliezli sme z auta a vychutnávali si svieži vetrík, ktorý vial z neďalekých hôr.
„Nebude vám vadiť, keď si dám dolu blúzku, nech sa mi trošku preschne? opýtala sa Zuzana.
„Jasné, že nie!“ uistil som ju.
Zuzana si rozopla gombíčky a vyslobodila svoje nádherné prsia. Zišli sme kúsok dolu a posadili sme sa na brehu. V tom mi Zuzana prešla zľahka rukou po stehne. Mal som dojem, že mi vták vyskočí z nohavíc sám od seba. Posunula ruku vyššie a bola už strašne blízko od neho. V hlave mi prebehli rôzne myšlienky, ale dospel som k názoru, že nemám čo stratiť a niekedy treba zariskovať. Objal som ju a jemne som jej začal masírovať vnútorné strany pŕs. Mala to pripravené. Vyslovene zo mňa strhla nohavice a vykukol z nich môj ťažkotonážny buchar. Uchopila ho do ruky a začala ho vláčne honiť. Mala v tom neskutočnú prax a jej jemné ruky ma privádzali k šialenstvu.
„Je krásny, mladý a plný energie...“
Nezmohol som sa na slovo. Iba sa mi zrýchlil dych a mierne so mnou šklblo. Po chvíli sa k nemu sklonila a požužľala mi žaluď. Ja som pokračoval v masírovaní jej rozpálených pŕs so stvrdnutými bradavkami. Zuzana ma začala vláčne, dráždivo sať a môj buchar sa strácal v jej puse čím ďalej hlbšie. Vykašlal som sa na jej prsia, ľahol som si a vychutnával si tú neskutočnú slasť. Bola veľmi skúsená a bolo na nej vidieť, že si fajčenie vtáka veľmi užíva. Pochopiteľne, takéto skvelé dráždenie sa nedalo dlho vydržať. Netrvalo dlho a nastriekal som jej do pusy celú dávku. Väčšinu toho spapala a okamžite mi začala olizovať a zľahka hrýzť tešiteľa, aby ho znova dostala do pohotovostného stavu. Musím povedať, že ju počúvol veľmi rýchlo.
„Tak, a teraz sa mi musíš odvďačiť ty.“ zasmiala sa chrapľavo Zuzana.
Stiahla si šortky a ja som s úžasom zistil, že nemá na sebe nohavičky. Hold nosenie spodného prádla v letnom období nebolo pre Zuzanku. Ľahla si na chrbát a stiahla si nohy. Videl som, že má celý rozkrok mokrý od milostnej šťavy a tak som išiel rovno na vec.
Začal som do nej, kúsok po kúsku, zarážať, pretože bola skvelo úzka a keď som v nej bol čo najhlbšie, opatrne som sa rozbehol. Po chvíli som zvýšil tempo a Zuzana stonala tak hlasno, že to muselo byť počuť hádam aj do mesta. Prsia sa jej rytmicky pohojdávali s súlade s mojim prirážaním. Ešte som pritvrdil a pot z nás oboch iba tak lial. Mal som ale ešte stále ďaleko od vyvrcholenia, pretože ma Zuzana naozaj kvalitne vysala. Vytiahol som sa z nej a Zuzana si kľakla a vyšpúlila na mňa zadoček. Prikľakol som si k nej a zasunul som sa do jej ľúbeznej mušličky zozadu. Divoko som do nej prirážal a Zuzana po chvíli vybuchla do búrlivého orgazmu. Ako náhle som zacítil kŕčovité sťahy jej mušličky, urobil som sa druhý krát. Mal som pocit, že ani neprestanem striekať. Bol som prekvapený, koľko semena som mal ešte v zásobe. Keď sme sa upokojili z orgazmických kŕčov, padli sme obaja do trávy. Vzápätí sme počuli zvuk motoru a tak sme sa bleskurýchle obliekli a vrátili sa k autu. Jazdu sme dokončili v dobrej nálade a Zuzane sa môj buchar tak zapáčil, že som musel robiť aj nočné jazdy, ale to už v jej posteli. Stretávali sme sa ešte nejaký čas aj po úspešnom ukončení skúšok v autoškole. Nikdy nezabudnem a tak skvelú inštruktorku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára