sobota 8. augusta 2020

Bola tak mladučká

Po niekoľkých mesiacoch písania na sociálnej sieti som sa nechal prehovoriť a rozhodol sa predsa len navštíviť ich a spoznať jej matku – vdovu. Bola údajne nesmelá, podľa jej dcéry tak technicky zdatná, ale zato úprimná žena s dobrým srdcom, ktorá by po niekoľkoročnej odmlke potrebovala do domu poriadneho chlapa. Čakala ma pri autobusovej zastávke na znamenie v dohodnutý čas príchodu. Vystúpil som z autobusu, podali si ruky a krátke zvítanie som obohatil pusou na každé jej ružové líčko. Išiel som za ňou cestičkou k vysokému, prevažne smrekovému lesu. Hlboký úvoz nás zaviedol k úbočiu kopca , ktorý zdobila červená čapica rozhľadne na jeho vrchole. Po chvíli sa nám otvoril výhľad do údolia s domčekom, obklopeným rozsiahlym ovocným sadom.

„Môže to byť aj váš domov, pokiaľ si s matkou spolu sadnete,“  prednieslo dievča, prehodila hlavou a jej dlhé slamovo žlté vlasy sa lesklo zavlnili.

„Dlhy nemáme, čo si zarobíme, stačí nám na živobytie. Nehľadáme teda živiteľa alebo sponzora. Na druhej strane, mužská ruka v dome chýba po tom, čo mi otec pred pár rokmi zomrel.“

„Klaudia, neurážajte ma prosím,“ povedal som jej nato.

Mávla rukou.

„Ale áno, vnímal som to tak. A aby ste vedela, ja sa práce okolo domu nebojím. Vyrastal som na dedine.“

„No a ešte jedna veľmi dôležitá vec. Matka nepotrebuje chlapa iba okolo domu...“

„Ako to myslíte?“ premohla ma veľká zvedavosť.

„No hádam vám nebudem pripadať veľmi drzá. Pri písaní som sa nechcela o tom zmieniť, aby som vás neodplašila, ale...“

„Čo ale?“

„Rada by som sa vás spýtala, ako ste na tom so sexom?“

Prehltol som slinu, a dostal zo seba, že impotentný nie som.

„Muži vo vašich rokoch údajne k tomu majú blízko a ja by som nerada...“

„Stačí vám moje slovo?“ prerušil som jej úvahu.

„Čo keby som si vás vyskúšala?“

„Vy...?“ Napadlo ma, či si zo mňa nerobí dobrý deň. Keď kývla, zahundral som popod nos, ako si to predstavuje.

„Poďme.“

Vzala ma za ruku a vykročila. To sa mi hádam iba zdá! Mlčala až k machom zatrávnenej lúčke, ktorá bola ako perinka.

„Vy to myslíte vážne Klaudia?“

„Samozrejme Adam. Môžem vám tak hovoriť?“

Keď som prikývol, usmiala sa a vyhŕňala si šaty nahor, pod ktorými mala iba blankytno-modré nohavičky. Jej pekné prsia sa oproti mne pekne špicatili. Vsunula si prsty do nohavičiek. Len čo skĺzli k členkom, náhla skrížila paže cez prsia a s údivom vyhŕkla:

„Vy sa chcete iba pozerať, Adam?“

„Čo keď ťa sklamem?“ impulzívne som jej zatykal.

„V tom prípade by si mal smolu...“

Hodil som za ňou aspoň košeľu, zbavil som sa nohavíc. Chytila moju ruku a upadala na košeľu, sťahovala ma za sebou. Podoprel som sa lakťami, vsal sa do jej pootvorených úst, vošiel do nich jazykom. Opečiatkoval som perami požmurkávajúce viečka, rozpálené líca, zostúpil na vypnutý krk, pocumľal obe bradavky, zmeral hĺbku pupočnej jamky jazykom a zostupoval k jej lonu. Roztrasenými rukami si pridŕžala moju hlavu.

„Čo chceš urobiť, Adam?“

„Pobozkám tvoju broskynku.“

„Aj tú?“ zachichúňala sa trochu zmätená.

Dýchol som jej na ňu horúci vzduch, obišiel špičkou jazyka pysky ohanbia a prenikol medzi ne.

Vzdychla.

„Povedal si iba pusu,“ zakňučala, ale ešte viac roztiahla nohy a vystavila sa na mňa.

„Adam?“ pošepkala s očami rozšírenými úžasom, keď som sa dotkol jej klitorisu.

Vsunul som dlane pod jej polovičky a prinútil ju, aby sa prehla. Celá sa roztriasla a včas som ochutnal jej nektár. Chvíľu som sa prizeral do jej sčervenanej tváre, potom sa posunul nahor, vtlačil žaluď medzi jej ocerené pysky a dráždil klitoris.

Keď som sa predieral ďalej, nadýchla sa až sipela. Položila mi dlane na zadok a vzopla sa klinom ku mne. Pritlačil som ju do machu a šepotom som sa jej spýtal, ako ma cíti.

„Ešte sa nevyťahuj,“ odvrkla. „Nie som tak neskúsená.“

Zovrel som jej ramená. „To sa zistí.“

„Nezdržuje to,“ zavlnila sa podo mnou telom a zakalili sa jej oči. Položil som jej ruky na vypnuté prsia. Jemne som ich masíroval a súčasne zdvíhal. Šikovne mi nabiehala. Pohyb za pohybom som zosilňoval tlak na klitoris. Ponechával som jej maximálnu voľnosť a ona to využila. Po chvíli som mal pocit, akoby sme to spolu robili už niekoľko krát, takú sme dosiali súhru. Keď potom vyslovene znehybnela prívalom slasti, vyšklbol som z nej penis a zahryzol sa do pier, aby som oddialil orgazmus.

Po chvíli pootvorila viečka, oblizla nabehnuté pery.

„A ty...?“

„Musela by si potom čakať.“

„Chceš mi povedať, Adam, že mieniš pokračovať?“ zamrmlala užasnutá.

„Obráť sa ku mne zadkom, zapri sa dobre rukami,“ požiadal som ju, pomohol jej na kolená, vsunul penis medzi jej stehná a vrazil ho s prírazom do jej mľaskajúcej broskynky.“

Zastonala a vrtela sa na ňom, akoby ho chcela cítiť v každej časti svojho pohlavia.

„Ty si úžasný. Toto som ešte nikdy nezažila. S tebou sa priam vznášam,“ hovorila medzi povzdychmi.

„Môžem to pustiť do teba?“

„Musíš, inak by som ťa zaškrtila.“

„Priala si si to,“ zahlásil som zachvátený a naposledy, skoro tápavo, zarazil som do nej pošklbávajúci penis a začal do nej striekať semeno.

Metala sa podo mnou , ale držal som ju pevne. Triasla sa slasťou a skoro neľudsky skučala.

„Adam,“ ozvala sa potom slabým hlasom, „ja ťa nemôžem zoznámiť s  matkou. Po tomto určite nie.“

„Ale netrep somariny,“ pohladil som ju po krivke spoteného boku.

 „Čoskoro by si ma mala plné zuby.“

„Mlč.“

Zobrala ma okolo krku a vášnivo bozkávala.

„Nerozhoduj za mňa. Tí pred tebou boli oproti tebe obyčajné polená. Adam, ja viem, že je to odo mňa sebecké, ale poznám sa. Nezniesla by som pomyslenie, že moja matka si s tebou bude po čase užívať a ja môžem akurát tak spomínať.“

Nakoniec z toho bol kompromis. Nasťahoval som sa k ním a ostatné nechám na vašu fantáziu. Asi len toľko poviem, že jej matka o tom nevedela. Alebo áno?

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára