streda 22. júla 2020

Z čias, keď som robila prostitútku


Bol to deň skoro ako každý iný. Postávala som na Špitálskej a kúsok odtiaľ som mala aj prenajatý byt. Nebolo to bohviečo, ale dôležité pre mňa bolo, že som to mala blízko od „placu“ a s majiteľom som mala dobrú dohodu. Vedel, čo robím a načo byt slúži. Prvého zákazníka som klofla až okolo deviatej večer. Odviedla som si ho na spomínaný privát. Počkala som pokiaľ si zákazník odloží veci a pôjde sa opláchnuť, teda hlavne vtáka. Ešte keď bol v kúpeľni, počula som jeho múdre slová:
„Ženy nedokážu poriadne prirážať!“ pritom stále tiekla voda a už som ho chcela nato upozorniť, že nech mi ňou neplytvá. „Nevedia sa poriadne krútiť v bokoch a celkovo sú to lenivé potvory. Iba nadvihnú zadok a čakajú, že chlap to všetko urobí sám!“
No múdry bol ako rádio, ale ubezpečila som ho, že so mnou bude nadmieru spokojný.
 A v duchu som si aj povedala: Prečo nie? Síce nevymáchaná huba, ale vyzeral veľmi pekne. Pomerne mladý, vysoký, svalnatý krk a nežné paže. Normálne som dostala chuť, že ho ošukám inak ako bežne -„pracovne“.
Keď vyšiel z kúpeľne, bol celý nahý, iba okolo pásu mal osušku, ktorú som tam mala pripravenú.
„Ja to takto nechcem!“  V jeho hlase bol cítiť nesúhlas.
„Obleč sa!“ Ukázal na moje šaty, ktoré som mala prehodené cez kreslo.
„Ale prečo?“ opýtala som sa ho prekvapená.
„Urob, čo ti prikazujem, inak ti nezaplatím!“
Peniaze som potrebovala, nemohla som si dovoliť odmietnuť zákazníka.
„Tak dobre!“ obliekla som sa a on ma pozorne sledoval.
„Poď sem,“ vyzval ma.
„A teraz sa zase vyzleč,“ poručil mi, keď som urobila niekoľko krokov smerom k nemu.
„Čože?!“ s týmto ma fakt nasral, ale kusla som si do jazyka.
„Nepýtaj sa!“
Vedela som, že niektorí zákazníci majú divné želania a tak som sa začala opäť vyzliekať. Keď som bola konečne nahá, čakala som na príkaz, aby som sa zase obliekla, ale ON ma svojím počinom prekvapil.
Pomaly si ma dokola obchádzal ako hladný tiger, ktorý si prehliada svoju korisť.
Konečne ku mne zozadu pristúpil a prstom mi prebehol cez chrbát od krku až k zadku. Náhle sa na mňa prudko pritlačil. Chcela som sa predkloniť, ale nedovolil mi to.
„Iba stoj a čakaj!“
Zobral do dlaní obe polovičky môjho zadku a roztiahol ich čo najďalej od seba. Potom medzi ne vsunul svoj veľký a dlhý penis. Zatiaľ ešte nebol úplne postavený. Rytmickými pohybmi rozťahoval a tlačil môj zadok a pohyboval sa v bokoch. Cítila som na svojom konečníku, že jeho valec tvrdne a rastie do netušených rozmerov. Takýto začiatok súlože bol pre mňa niečím novým.
To už ma chytil za ramená a rýchlym pohybom ma prinútil, aby som sa predklonila.
„Opri sa hlavou o posteľ a drž!“
Splnila som jeho požiadavku a medzi svojimi nohami som uvidela poriadny mech s vajcami, ktoré pripomínali biliardové gule.
„Bože, to sú poriadne kusy!“ nezdržala som sa a prekvapivo povedala nahlas.
„Môžeš sa tešiť,“ usmial sa zákazník, „za chvíľu ti budú plieskať o zadok.“
Roztiahol mi polovičky čo najďalej od seba. Na chvíľu sa mi mihol pred očami ohromný, stoporený valec.
„Nie!“
Vykríkla som skôr strachom z bolesti, keď som na svojom konečníku zacítila dotyk jeho žaluďa. Hlavou mi prebehla myšlienka, že mi roztrhá celú riť a na nejaký čas budem úplne odstavená od roboty.
„Ticho!“ zahučal na mňa. „Zaplatil som si, tak rob, čo chcem!“
„Ale do zadku sme to nemali dohodnuté!“ odvážila som sa namietať.
„Tak som sa možno zle vyjadril a teraz ti to hovorím a keď bude treba, tak ti niečo doplatím, ale už kurva drž...“
Zostala som nehybná v poslednej polohe.
„Si nejaká malá,“ povedal po krátkej chvíli snaženia, keď sa mu nepodarilo preniknúť dovnútra, „budem ťa musieť viac roztiahnuť!“
Do konečníku mi strčil oba palce a systematicky začal otvor zväčšovať. Zacítila som pálenie. V prvej chvíli som si hneď pomyslela, že mi natrhol riť. Potom znova do mňa začal prenikať ohromný žaluď. Išlo to najprv ťažko, ale potom sa predsa len dostal dovnútra.
Potom začal prirážať!
S každým pohybom sa ten jeho valec noril hlbšie a hlbšie do môjho zadku. Stehnami a veľkým mieškom sa rytmicky dotýkal môjho pohlavia, rukami celkom nežne dráždil moje prsia a klitoris. Pomaly som zabúdala na bolesť a začalo sa mi to páčiť. Sama som sa začala napichovať na ten jeho klát. Prirážala, nadhadzovala som zadkom, napichovala sa na ohromné prirodzenie a vykrikovala od rozkoše. Keď som v sebe zacítila teplé semeno, urobila som sa pri tom aj ja. Tak silný orgazmus som už dávno nezažila. Malátna bolestnou rozkošou, vysprchovaná a starostlivo oblečená som sa za necelú polhodinku objavila opäť na chodníku Špitálskej, aby som stihla aspoň ešte jedného zákazníka na denný limit. Dávno som si tak nezatrtkala, premýšľala som počas chôdze. Miestami som premýšľala nad tým, žeby som to takto chcela častejšie. Ale potom som zavrtela hlavou a vypustila z hlavy zbytočné ilúzie, že by som dokázala mať normálny vzťah s jedným mužom na celý život.


Spracoval  EroticKontakt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára