sobota 9. novembra 2019

Neverná na dovolenke



Na jeden neskutočný erotický zážitok zo svojej dovolenky  naozaj nezabudnem. Manželov priateľ žijúci v zahraničí nás pozval k sebe do domu pri mori. Keďže som sa s ním už predtým, vedela som, že vždy som sa mu páčila a priťahovala ho. Pripomenul mi to až okamih, keď sa po príchode priamo na mieste pozrel na mňa tými svojimi prebodávajúcimi modrými očami. No samozrejme, že k ničomu nemohlo dôjsť, veď som mala vedľa seba manžela, a verila som, že už ani nedôjde, no osud to zariadil inak. Manžela pracovne odvolali z dovolenky s tým, že to bude mať nad zmluvné podmienky zaplatené, lebo ho potrebujú. On sám mi navrhol, aby som zostala a užila si ešte tých pár posledných dní sama. Svojmu priateľovi Petrovi úplne dôveroval a ani sa mi zrejme nesnívalo o tom, aké erotické napätie medzi nami dvoma panuje. Na nič také ani nepomyslel. Ale ja áno. A to hneď po manželovom odchode. Ako každý deň, aj tento sme začínali v jacuzzi a ja som začala so zvádzaním. Netrvalo dlho a Petrovi padol zrak na vibrátor, ktorý som náhodou nechala v rohu bazéna. Rýchlo mi vyzliekol spodnú časť plaviek a nadvihol ma tak, aby som sedela na kraji jacuzzi, naširoko mi roztiahol nohy, priložil na moje pysky toho umelého vtáka a sústredene pozoroval, ako do mňa vnikajú jeho prvé centimetre. Keď už bol celý vnútri, začal ním pohybovať ako piestom dnu a von. Bola som taká plná rozkoše, že som nevládala dýchať. No vtedy Peter vibrátor vytiahol. No moja červená, prekrvená a rozpálená dierka divo pulzovala a nevedela sa dočkať úžasného Petrovho nástroja lásky. Ale on začal jazykom na mojom klitorise. Už som sa vôbec neovládala. Kričala som od túžby a vzrušenia. Potom som to zobrala do vlastných rúk. Ponorila som sa pod vodu, uvoľnila jeho vtáka z plaviek a vzala ho do úst. Bol hrubý, no aj tak sa mi podarilo zasunúť si ho takmer celý do úst. Len čo som sa vynorila, aby som znova nabrala dych, Peter ma opäť rýchlo ponoril, aby som mohla pokračovať. Čo najdlhšie som mu ho sala a láskala svojimi perami aj jazykom, zapojac do práce aj ruky. A vtedy som už v ústach zacítila prvé slané kvapky. Keď som sa opäť vynorila, moja túžba cítiť ho v sebe bola ešte väčšia ako predtým. Postavila som sa k okraju bazéna a pomaly si pritlačila vlhkú dierku na jeho úd. Tvrdo do mňa vnikol a ja som zavzdychala od rozkoše. Umelý vták bol dobrý, no neexistuje nič lepšie ako mať v sebe veľkého , hrubého vtáka. Zatiaľ čo Peter stále silnejšie prirážal, sama som sa hrala so svojím klitorisom. Vtedy ma chytil rukami za boky a začal ma nadvihovať a púšťať dolu. Tvrdo som dopadala na jeho úd. Bolo to úžasné. Jeho ruky čoraz pevnejšie zvierali môj pás a jeho nástroj lásky neúnavne pracoval ďalej. Cítila som, že sa už-už urobím. Silno som ho zovrela a krúživými pohybmi si začala oňho trieť klitoris. Bol tak hlboko v mojej kundičke, keď začala pulzovať a mojím telom otriasla prvá vlna orgazmu. Potom chytil do rúk moje prsia a silno ich začal stláčať. Moje pulzujúce steny narážali o jeho vtáka, takže aj on už bol na pokraji vyvrcholenia. Lapala som po vzduchu od rozkoše, keď som cítila, ako sa jeho bojovník vo mne zachvel pred tým, ako postriekal vnútro mojej jaskynky. Vtedy môj orgazmus vyvrcholil. Bol taký dlhý... Vibrovala som v jeho lone, a keď sa moja dierka poslednýkrát okolo neho zachvela, nadýchla som sa a pozrela dolu. Petrovo semeno zo mňa vytekalo a vytváralo na vode biele pásiky. Po tomto dlhom milovaní sme boli obaja správne unavení, a tak sme si nahí, usmiati a spokojní  ľahli jeden vedľa druhého na trávu a oddychovali. Nie, to nebolo naše posledné milovanie, ešte sme mali pred sebou dva dni. A ja som sa už nevedela dočkať...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára