pondelok 7. mája 2018

Ach ten môj braček - /trapasy (faux pas) v láske)/



„Chodili sme na strednú školu a randili spolu. Ako čas letel, chceli sme skúsiť viac než len maznanie. Jedného dňa po škole sme obaja vycítili, že tá chvíľa prišla. Tešila som sa ako malé decko. Moji rodičia mali byť dlho do noci preč, takže to bola perfektná príležitosť. Juraj mi vyzliekol šaty, kým ja som sa venovala jeho košeli a nohaviciam, a v priebehu pár sekúnd sme boli nahí. V oboch pulzovala neskutočná energia a vášeň. Uvelebili sme sa na gauči v obývačke a začali venovať jeden druhému. Teóriu sme mali dostatočne naštudovanú, tak už mala prísť na rad aj praktická stránka. Hlavne pre Juraja, ktorý bol ešte panic. Bola som trpezlivá, keď z tohto titulu išiel na vec pomaly. Neskôr som ja skúsenejšia však musela zobrať opraty do svojich rúk. Tak strašne som to už chcela. Vyliezla som naňho, aby som ukázala, o čom to všetko je. Chcela som, aby bol preňho tento prvý raz nezabudnuteľný a mal o čom dlhý čas niekedy neskôr spomínať. Stenal a vzdychal a podľa toho, čo som videla, sa čoraz viac do toho dostával. Evidentne sa mu to páčilo, ale jedna vec sa mi zdala uňho taká divná. Začal robiť grimasy a ja som si myslela, že takto mi chce naznačiť príchod jeho orgazmu. Zatúžila som, aby sa vystriekal. Začala som na ňom jazdiť silnejšie a rýchlejšie... až kým som si neuvedomila, že si všimol môjho mladšieho brata, ktorý vstúpil do izby. Otočila som sa a zbadala ho, ako na nás celý zdesený a šokovaný pozerá. Bolo to neskutočne trápne pre všetkých troch.“

Viki

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára