štvrtok 26. apríla 2018

Transgender



Som mladá žena, ktorá miluje motorky. Nie som extra technický typ, ani nemám zatiaľ vodičák na veľkú motorku, ale neskutočne ma fascinuje jazda na motorke. Bolo to minulý rok v lete, nudila som sa cez leto a túžila som vybehnúť niekde na výlet.  Pár dní som zahlcovala sociálne siete a komunitné portáli požiadavkou, že hľadám kamaráta, ktorý by ma zobral niekde na výlet so svojou motorkou.  Nemala som núdzu o odpovede, ale nepozdávala sa mi tá veková hranica adeptov. Všetko to boli poväčšine starí fotríci a zase za každú cenu nebolo pre mňa. Áno, dalo by sa na to pozrieť z rôznych uhlov pohľadu. Bolo veľmi ťažké nájsť seriózneho a pekného muža zároveň s pekne nadupanou mašinou. Už som tomu prestala dávať veľkú nádej keď sa mi ozval chalan s veľmi peknými črtami tváre až som zostala v nemom úžase. NA začiatku bol veľmi slušný a potom mi prezradil, že rád by si vybehol s peknou babou na výlet, ale bolo by super ak by z toho niečo aj mal. Veľmi rýchlo som pochopila, že v tom bude požiadavka na sex. Asi by som ho odmietla, ukončila komunikáciu, ale veľmi sa mi páčil. Snažila som sa od neho získať informácie, či niekoho momentálne má a či by si vedel predstaviť vzťah na viac ako jednu noc. Bol by hlupák, ak by to poprel. Tvrdil mi, že mal lásku, ale sklamal sa a na vážny vzťah je veľmi citlivý a opatrný. Avšak nechce, aby ho to obmedzovalo na príjemných pocitoch medzi mužom a ženou. Písal tak krásne, srdečne a vierohodne, že som ho túžila spoznať a sľúbila som mu, že nebudem sa brániť intímnemu kontaktu, ak medzi nami prebehne iskra. Už počas písania sme medzi sebou mierne flirtovali. Opisovali sme si navzájom svoje fotografie a oceňovala som na ňom, aký mal zmysel pre vykreslenie mojej postavy prostredníctvom slov. Bola som unesená akú slovnú zásobu použil keď opisoval moje fotografie.
„Tvoje plné tvary svedčia o tvojej ženskosti... Máš prsia v najväčšom rozkvete, ploché brucho, plné boky... Tvoju tvár zdobia zmyselné pery, čokoládové oči a záplava nádherných tmavohnedých vlasov... Si jednoducho bohyňa na Zemi.“
Už len za takéto romantické vyznanie som ho milovala a vôbec sa mi nechcelo veriť, že by takéto niečo mohol napísať muž milujúci svoju motorku. Neváhala som a chcela som sa s ním stretnúť.
Bolo nesmierne horúco. Slnko pálilo, akoby svietilo posledný krát. Tráva vedľa nákupného domu na okraji mesta nepočula o vode najmenej mesiac. Čakala som skoro polhodinu na motorku, no márne. Okolo mňa nanajvýš preletel vták. Začala som byť nervózna z toho, že ma niekto pekne ťahal za nos a že som bola taká krava, ktorá naletela nejakému sopliakovi, ktorý si možno vypožičal niekoho fotky a hral sa na geroja. Už som to chcela vzdať s poriadne navretou žilou na čele, keď som z diaľky začula zvuk motorky. Stále sa približoval, až kým sa predo mnou  nezjavila nádherná mašina a na nej jazdec s koženou vestou, napasovanými nohavicami z jemnej jelenice. Tvár mal takú ženskú a hlas detský. To ma trochu privádzalo do rozpakov, ale postavou pôsobil na mňa ako priemerný muž.  Nejakú chvíľu sme sa po vzájomnom pozdrave hodnotili očným kontaktom. Usmial sa a tým gestom uvoľnil erotickým nábojom napätú situáciu. Zabudla som aj na meškanie, ktoré ma priviedlo do rozpakov.
Podal mi do rúk prilbu a automaticky som si sadla zaňho. Môj rozkrok sa dotýkal jeho zadku. Aj keď som bola rozpálená a spotená od letnej horúčavy, robilo mi dobre dotýkať sa jeho tela. Driek mal trochu tenší, ale zvykala som si. Objala som ho rukami a položila ich tesne nad jeho nohavicami. Naštartoval a smerovali sme von z mesta brázdiť slovenské cesty. Počas cesty si môj jazdec uvedomoval svoju momentálnu neschopnosť, na druhej strane si však musel priznať, že ho vzrušovalo keď som mala nad ním nadvládu. Pri pokuse čo najmenej čeliť odporu vetra, ktorý vznikal pri rýchlosti, nechtiac som ho pobozkala na šiju. Jemná pokožka na jeho krku vyzerala tak chutne, musela som sa veľmi ovládať, aby som mu do toho krku nezahryzla. Na motorke krásne kopíroval krivky cesty. Ten teplý vzduch na mojom tele spôsoboval hotové peklo.  Cítila som sa čoraz vzrušenejšia. Bradavky som mala riadne vztýčené a ani nechcem hovoriť o vlniacom sa rozkroku. Počas cesty som mu zakričala aby pri najbližšej odbočke na lesnú cestičku odbočil, že budem sa potrebovať vycikať. Súhlasil. Prešli sme ešte pár kilometrov a odbočil na odľahlé miesto. Utekala som sa schovať zakríky a on zostal pri motorke. Boli sme celkom dobre schovaní, vôbec nás nebolo vidieť od cesty. Keď som sa vrátila, navrhol, aby sme sa zastavili v neďalekom motoreste na kopci, ale ešte predtým ma chcel objať. Vedela som, čo to znamená, ale neprotestovala som. Dokonca som mala v úmysle prebrať iniciatívu do vlastných rúch a zrežírovať si to podľa svojho scenára. Ruky mi zašli do jeho nohavíc. Zacítila som gumu na jeho slipoch. Najskôr som pustila za hranicu spodnej bielizne ukazovák, jemne pohladiac to, čo sa zaburácalo k životu. Potom som to uchopila celé, masírovala som mu ho, hladila aj jemne škrabkala. Moje prsty kreslili mapu cesty na ktorú sa neskôr chystal môj jazyk. Jemne pritom stonal. Na chvíľu som však prestala, chcela som, aby sme prišli k vrcholu, ale spolu. Aj keď sme sa vôbec nepoznali, teda len tak z písania, mala som pocit, že už som s ním niečo podobné zažila a bude to len repete. Priťahoval ma ako magnet akýmsi zvláštnym zvráteným spôsobom. To isté som cítila z jeho strany.  Milovali sme to obaja. To čo sme robili, naše vzájomné dotyky, nikdy som predtým nič podobné nezažila. Chcela som z neho strhnúť všetko oblečenie, ale koženú vestičku si stále chránil. Vedela som, že tu na tomto mieste to chceme obaja. Čakalo nás tam po horúcej ceste sucha. Zahodili sme svoje zábrany. Telá sa nám leskli od potu. Ľahla som si, zatvorila oči, pootvorila pery a roztiahla nohy. Bola som plná očakávaní, dúfajúc, že nebudem iba plná očakávania. Brala som antikoncepciu, takže mi nevadilo ak keď by to išlo všetko do mňa. ľahol si vedľa mňa. Hladil ma celom tele. Mal neskutočne jemné dlane, boli ako stvorené pre moju hebkú pokožku. Masíroval mi prsia, pokračoval až k bruchu, kde sa zastavil. Ústami cestoval po mojom tele, dráždiac mi pritom prstami klitoris. Nečakane však prsty vymenil za ústa. Bola som v rozpakoch ale zároveň aj šťastná. Veľmi sa mi to páčilo. Najskôr  ma tam iba jemne pobozkal. Potom vystrčil jazyk a krúživými pohybmi vychutnával moju sladkosť. Všetko čo robil, bolo spontánne, ako aj jemné pohryznutie na okraji pošvy. Pohybmi panvy som mu naznačovala, kam má umiestniť jazyk, aby som sa unášala na vlne rozkoše. Keď som cítil veľkú vlnu tepla, vždy som mu hlavu trochu odsunula. Vyhodnotil to tak, že si má dať pauzu. Zrazu skončil. Pozrela som naňho a zbadala jeho stoporený  úd. Potešila som sa, že aj ja mu môžem opätovať rozkoš. Prešiel mi ním po okraji mojej pošvy, cez brucho, až sa zastavil na prsiach. Cítila som jeho teplo a on musel cítiť tlkot môjho srdca. Jemne som ho postrčila, aby si ľahol na chrbát. Bozkávala som ho jemne na krku, chcela som mu dať dolu koženú vestu a dostať sa k jeho bradavkám, vždy som milovala dráždiť ich najprv jazykom a potom neskôr zubami. Nedovolil mi to. Bolo mi čudné, že mu nie je v tej veste teplo, keď nejazdí. Chytil ma za hlavu a nasmeroval mi ju smerom nižšie. Prešla som k jamke na bruchu, ktorej som sa však nevenovala dlho, pretože ma čakalo niečo oveľa zaujímavejšie. Prešla som nižšie a pobozkala som ho, najskôr som jemne dráždila jeho žaluďovité zakončenie krúživými pohybmi jazyka. Končekom jazyka som sa pohrávala s dierkou. Pohrýzla som ho a konečne si ho moje ústa vzali celý. Na konci som zovrela pery, natiahla jazyk a pomaličky som zošuchovala pery nižšie, nižšie a nižšie. Jazykom som vychutnala celú jeho dĺžku a potom zasa vyššie, vyššie... čoraz viac zrýchľujúc tempo. A takto sa stále moje pery pohybovali. Hore a dolu. To mi ukazovala jedna moja kamoška na banáne, ale to bolo už dávno.  Nechcela som však, aby sa urobil a preto som prestala. Sadla som si naňho a prijala jeho penis.  Vlnila som sa na ňom z boka na bok, dopredu aj dozadu. Moje telo sa vlnilo ako luk a rukami som mu uchopila kolená keď som sa chcela nakloniť viac dozadu a dráždiť si prednú stenu pošvy. Potom som sa odhodlala pre opačný manéver. Naklonila som sa viac dopredu, rukami som sa chcela oprieť o jeho prsia a v tom som zacítila, že niečo tam nesedí. On mal skutočné mäkké prsia. Zľakol sa a zhodil ma zo seba. Nechápavo a zároveň som naňho pozerala. Vedel, že sa prezradil. Chcela som od neho vysvetlenie. Dal si dolu koženú vestu a potvrdil to, že som sa nemýlila. Na jeho hrudi boli skutočné ženské prsia. Čakala som od neho vysvetlenie. Najprv som mala pocit, že ide o muža, ktorý sa chce stať ženou, ale ešte neprešiel kompletným  preoperovaním . Opak bol však pravdou a zažila som obrovský šok, keď som zistila, že som sa vyspala pôvodom so ženou, ktorá je transgender, prešla už niekoľkými operáciami, aby sa znej stal kompletný muž, len to ešte potrebuje nejaké zákroky. Vysvetlil mi, že pochádza z bohatej rodiny, ktorá mu toto všetko financuje, lebo ho majú radi a chápu, že ešte sám nemá v tom úplne jasno či sa cíti byť rodovou identitou 100 % muž alebo aj muž aj žena. Jedno je však  isté, že pohlavím ,teda reprodukčnými orgánmi chce byť muž. Pri tom ako mi to povedal, som sa na jednej strane cítila veľmi sklamaná, oklamaná, ale potom pri racionálnom uvážení som zistila, že títo ľudia namiesto opovrhovania potrebujú mať pocit, že ich ten druhý chápe, je k nim tolerantní a že nemôžu za svoje psychické rozpoloženie. Povedala som mu, že sa naňho nehnevám , ale bolo by od neho pekné ak by ma zaviezol domov a obaja by sme zabudli nato, čo sa stalo, lebo toto nie je to v čom by som chcela ďalej pokračovať. Poslúchol ma na slovo. Žiadne prehováranie, žiadne prosenie a tak to malo myslím byť. Na rozlúčku som mu zaželala všetko dobré a nech nájde v živote čo mu chýba ku šťastiu. Pre mňa to bola nová skúsenosť, ktorú len tak človek v živote nezažije.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára