utorok 21. februára 2017

Znásilnil ma masér z kúpeľov


Zdravím vás,

moje meno je Eva. Prečítala som si zopár príbehov uverejnených na vašej stránke a niečo ma podnietilo k tomu, aby som aj ja prispela mojim životným príbehom, ktorý považujem za dosť smutný a nevydarený. Určite všetci dobre poznáte tú otrepanú vetu : "Keď som bola mladá a pekná... alebo Keby som bola ešte raz mladá..."
No poviem vám, že z mojich úst nikdy nevylezie ba priam ju neznášam. Ani jedno z toho mi v živote neprinieslo šťastie. Možno to bolo práve tým, že som bola za mlada až veľmi pekná a to ostatné čo malo byť s tým spojené mi nebolo dopriate. Narodila som sa ako neplánované a nechcené dieťa. Táto negatívna iniciatíva vychádzala hlavne s môjho biologického otca. Schválne píšem biologického, lebo po ostatných stránkach mi nebol otcom. Bol to ťažký alkoholik a jediné čo ho zaujímalo bolo, aby mal plný pohárik. Keď som bola ešte malá, mama sa s ním rozviedla, lebo pod vplyvom alkoholu páchal na nej pomerne často násilie. Ja už som ho potom prakticky odvtedy nevidela a ani nám s mamou nechýbal. Mama sa ma snažila vychovávať sama, ale bolo toho na ňu veľa. Dosť času som trávila s kamarátmi na ulici a chcela som zapadnúť do partie. Už od malička som si rozumela viac s chlapcami ako s dievčatami. Vyrastala som s partiou ktorej vodcom bol môj bratranec Vilo. Vilo bolo jedno vychcané a zvrhlé h*v*do. Využil moju veľkú túžbu byť súčasťou partie starších chalanov a tak ako jediné dievča, ktoré prijali medzi seba, muselo platiť určitú daň.
S nimi som sa dostala do kontaktu s or*ln*m s*x*m keď som im ho ako päťnásťročná musela pravidelne vykonávať ak chlapci dostali chuť a vždy ju niektorý z nich mal. Dokonca keď niečo oslavovali, musela som ich postupne po jednom urobiť všetkých. Občas sa mi stalo, že z takého množstva sp*rm*tu naraz mi až prišlo od žalúdka zle. Ale vydržala som. Vilo mi vravel, že on ak by bol dievča, tiež by sa pre kamarátov obetoval. Mohla som byť však rada, že to zostalo iba pri or*le, ale asi boli natoľko znalí, že som ešte bola pod zákonom na vykonanie súlože. No a keď som dovŕšila plnoletosť, našla som si jednoduchého chalana, ktorý ma neskutočne miloval a nepotreboval k tomu riešiť hneď sex. Všetci, ktorí ma poznali, ma od neho odhovárali. Vraveli, že taká pekná bábika, aká som bola, má na viac ako sa zapodievať z takým podivínom. Ale Peter mi vtedy vyhovoval. Do ničoho ma netlačil a bol rád, že má vedľa seba takú peknú babu. Aj chlapci z bývalej Vilovej  partie to pochopili, že mám právo na iný život. Čo bolo bolo a každý z nás si zachoval iba spomienky. Môj vzťah s Petrom bol taký normálny. Keď už som sa rozhodla, že po dlhšom čase by som práve s ním chcela prísť o panenstvo pri krásnom milovaní, dostala som od života poriadnu facku. Jedno pekné ráno sme sa spolu s Petrom vracali z diskotéky autom. Peter zásadne nikdy nepil za volantom. V ten osudný deň ho však skolila únava. Počas jazdy dostal mikrospánok, vozidlo nabralo smer ku kraju cesty, kde predným kolesom zachytilo obrubník. Odtiaľ nás odhodilo na druhú stranu cesty kde stál elektrický betónový stĺp. Nesmerovalo nás to rovno doňho. Peter to neprežil a mne pokrčené plechy prednej kapoty auta poškodili nohy. Nič si poriadne z toho okamihu nepamätám. Upadla som do šoku. Bolo mi neskôr povedané., že nám pomohli ľudia náhodne okoloidúceho auta, ktorí privolali pomoc. Žiaľ Petrovi už nebolo možné pomôcť. Zomrel údajne na mieste. Mňa museli z auta vykliesňovať hasiči a zobrali ma do nemocnice. Zotavovala som tam niekoľko dní a potom ma ešte lekár poslal do kúpeľov. Potrebovala som ešte medzitým absolvovať pár sedení so psychiatrom. Po tom všetkom čo sa stalo som bola psychicky úplne na dne. Jedinou oporou mi bola moja mamina, ktorá mi pomáhala ako len vládala. Nehoda mi spôsobila veľkú životnú traumu a snažím sa na ňu čo najskôr zabudnúť. Z toho dôvodu ani nebudem opisovať ďalšie podrobnosti. Zažila som však ešte jednu, ktorá bola možno ešte horšia ako tá prvá. A to z toho dôvodu, že som bola neskutočne ponížená. Začalo sa to mojou cestou do spomínaných kúpeľov. Keď som prišla do kúpeľov, ubytovala som sa v krásne zariadenom liečebnom dome. Izba bola čistá, príjemne v nej voňalo. Bola som z cesty unavená. Sadla som si do kresla a len tak premýšľala. Izba bola dvojlôžková a tak som netrpezlivo čakala či budem mať nejakú dobrú spolubývajúcu s ktorou si budeme rozumieť. Túžila som bývať s takou čo by mala aspoň približne rovnaký vek ako ja. To sa mi nakoniec nesplnilo. O dva dni prišla ku mne na izbu pani, ktorá mala už po štyridsiatke. Ja slobodná mladá baba a ona vydatá žena, ktorá už tridsiatke mala tri deti. To však nebolo niečo, čo by nás malo rozdeľovať. Volala sa Vierka. Hneď na začiatku sme sa predstavili a každá v krátkosti povedala niečo o sebe. Priznala som sa jej aké nešťastie ma stretlo a Vierka mi sľúbila, že počas pobytu ma bude morálne podporovať a užijeme si to spolu. Tak tomu aj bolo. Prvých desať dní sme chodili všade spolu - popíjať liečivú vodu z prameňa, popoludní po procedúrach na kávičku, večer si posedieť  pri živej hudbe keďže tancovať sa nám nedalo.
Len potom vo mne nastal zlom. Začala som sa voči Vierke správať čudne. Vravela mi,  že sa jej zdám občas taká zamĺknutá. Ja som sa popoludní zakaždým vytratila z izby s výhovorkou, že si potrebujem usporiadať myšlienky a prechádzka po okolí mi len prospeje. Chvíľu mi to tolerovala, ale potom mi povedala, že nie je včerajšia. Ďalej mi   naznačila, že tuší o tom, že som niekoho stretla v kúpeľoch a stretávam sa s ním. V podstate nechcela vyzvedať, ale po dvoch dňoch nato sa neudržala a chcela vedieť, kto je ten šťastný. Povedala som jej, že som mala voči nej rešpekt a preto som sa jej so svojím objavom nezdôverila. Nakoniec som sa jej hanblivo priznala, že to bol masér Jano, ku ktorému som chodila na procedúru. Vierka to však zobrala športovo a vravela mi, že som sa vôbec nemusela ostýchať. Som mladá, pekná a hlavne slobodná baba. Mám právo, aby som začala nový život. To však ešte netušila ako to celé bolo. V jedno nedeľné popoludnie Vierka polehovala na posteli a pozorovala ma ako sa chystám na rande so svojím priateľom. Odrazu sa len otvorili dvere a dnu bez zaklopania vošiel Jano. Pozdravil len tak cez zuby, drzo a suverénne ma posúril, aby som sa ponáhľala, že už poriadne meškám. Vyslovene povedal: "Kde toľko trčíš ty opica?!“ Bolo mi to vtedy veľmi trápne. Riadne ma pred Vierkou ponížil. Pozrela som sa na ňu a kyslím úsmevom som dala najavo, že nechápem čo sa deje. Potom som si rýchlo dokončila účes, schmatla kabelku a odišla spolu s Janom. Najprv to vyzeralo ako každé iné stretnutie, čo sme predtým mali. Sedela som v aute spolu s Janom, ktorý šoféroval a mali sme to namierené cestou za mestom. Išli sme tak asi polhodinu, obaja sme boli ticho. Nechcela som veľmi rozoberať tú trápnu situáciu na izbe, lebo som si nebola istá ako by Jano zareagoval....

Celý obsah necenzurovaného príbehu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára