sobota 25. marca 2017

Pôžitok


Noc nad nížinou, Vietor v zrelom obilí. Nekonečné nebo posiate tisíckami hviezd. Sú veľké a zdá sa, že sú tak blízko. Keby som vystrela ruku, možno by sa niektorej mohla aj dotknúť. Cvrčky. Prišiel celý orchester, aby zahral svoju nočnú pieseň . Asi takto by sa dala opísať situácia v ktorej som sa nachádzala a vnímala svojským spôsobom okolie. Oblečená do ľahkých priesvitných šiat sedela som na drevenom prahu starej stodoly. Čakala som na svojho muža Ivana. Tak som po ňom v tú noc túžila... Čakala som poslušne. Prichádzal cez dvor, namrzený ako vždy.
„Čo chceš?!“ – vyprskol na mňa nahnevaný. Ja som túžila po nežnosti.
„Prečo si ma volala?! Vieš dobre, že dnes večer hrám karty so starými kamarátmi, ktorých som už roky nevidel!“
Nevedela som ako mu mám vysvetliť, že práve ten večer som túžila po jeho tele, že v stodole je seno, že o stodolu je opretý drevený rebrík, že by bolo nádherné vtiahnuť sa do sena, prehadzovať sa na ňom, cítiť na koži pichanie vysušených rastlín?
Pritúlila som sa k nemu a šepkala nežné slová, volala som ho, aby sme išli do sena, bozkávala som mu tvár, oblizovala ucho, a on ma hrubo odtláčal, nadával a vysmieval sa mi:
„A teraz nie si alergická? Každá časť tvojho tela je alergická ! Stále myslíš iba na to ! Nič iné ani nemáš v hlave ! Vezmi palicu a strč si ju do tej tvojej hladnej p*č* !“ – zasipel a odišiel naspäť, aby strávil večer pri kartách.
Ostala som sama na prahu stodoly. V hlave som mala zmes otázok:
Prečo sú pre neho karty dôležitejšie , než naša láska? Či si nezasluhujem jeho pozornosť? Či má ženu len na to, aby ju zanedbával?  Cvrčky stále vyhrávajú a mne tečú slzy.
Zrazu šuchot! Vyľakaná som vyskočila. Srdce mi bilo v prsiach.
„Kto je? Čo je to“ – blúdila som pohľadom a nevidela nikoho!
Bála som sa tmy, bola som celá vyľakaná, ale to vzrušenie medzi nohami neprestávalo ani v tej chvíli.
Niečo mi udieralo medzi bedrami, povzbudzovalo ma viac než strach. Pozbierala som celú svoju odvahu a vyliezla hore do sena, do tmy. Zistila som, že nie všade bola v sene tma. Svit mesiaca prenikal cez poškodené staré škridly. Ľahla som si na seno a vyhrnula svoje ľahučké šaty, stiahla červené nohavičky, roztiahla nohy a dotýkala jemného strniska na veľkých p*sk*ch mojej k*nd*.
Bola som vlhká, nadržaná, celá nasiaknutá šťavami.  Ako dlho už nič nevošlo do môjho lona! Manžel ma zanedbával, všetko bolo preňho dôležitejšie ako ja a moje želania. Odkedy sme prišli na dedinu na návštevu k jeho rodine, ešte ma ani raz poriadne nepretiahol.
Rozopla som si šaty a hladkala prsia a bradavky, ktoré sa menili na tvrdé červíčky vystierajúce svoje nosíky hore. Prečo v tej chvíli neboli vedľa mňa mužské zuby, ktoré by sa do nich zahryzli?
Špičkami  prstov som si hladkala bradavky, zatvárala oči a predstavovala, že ich namiesto mňa hladkal nejaký muž. Chytila som bradavky poriadne do prstov, otáčala na všetky strany, stláčala ich až do bolesti a medzi nohami som mala stále horúcejšie. Čím viac som si hladkala prsia, tým bola moja žiadostivosť väčšia. V tej chvíli mi môj mozog myslel iba na jednu vec:
-Och, keby som tu tak teraz mala jeden dobrý mužský jazyk, aby ma dobre pooblizoval, vylízal každý, aj ten najmenší kúsok môjho tela, aby vysal každú kvapku mojej vášne!-
Jednou rukou som si stále hladila prsia a druhou som postupovala pozdĺž brucha stále nižšie a nižšie, kým som sa nedotkla svojho lona a toho sena, ktoré som nastrkala do neho. Seno ma pichalo a dráždilo zvnútra, rozpaľovalo a bolelo súčasne. Dostala som sa do pekného tranzu.
„Och, aké je to pekné“ – nežne som šepkala.
Moje prsty prechádzali po hodvábnych záhyboch, nachádzali citlivé body na začiatku a vo vnútri, tlačili ďalšie seno do otvoru. Krútila som bokmi, môj prst ide čoraz hlbšie dovnútra a robila som všetko tak, ako by som mala v sebe ozajstný *d. Potom som posunula prsty hore a našla napuchnutý a stvrdnutý kl*tor*s, ktorý ma volal a žiadostivo očakával, aby som sa pohrala s jeho citlivosťou, aby som ho rozpálila krúživými pohybmi. Tak veľmi som chcela na ňom pocítiť mužské pery, ktoré by ho rozpálili ešte viac, zuby, ktoré by ho hrýzli a vlhký jazyk, ktorý by olizoval jeho horúci vlhký vrchol.
Myslela som len na svoje lono, telo vôbec necítila, ležiac s dozadu zvrátenou hlavou na poduške zo sena. Ako som hýbala hlavou, ostrá suchá tráva ma pichala, vlasy som mala plné sena, všetko ma pichalo a škriabalo, ale aj tak som si užívala pri onanovaní , keď som vedela, že bude namáhavé očistiť svoje spotené telo od sena, keď zídem dole zo stodoly.
Pozerala som sa cez poškodené škridle na mesiac, on bol mojím mužom pri tomto onanovaní, jeho mliečne svetlo bolo také sladké, ako mužská sp*rm*, ktorá by mi zalievala celé telo. Široko som otvárala ústa a ponúkala ich mesiacu. Nech tečie do nich jeho svetlo, keď už nemohol tiecť ten horúci prúd mužskej sp*rm*, ktorú by som v tej chvíli tak rada vysala a prehltla.

Moje vzrušenie bolo stále silnejšie a väčšie...

Celý obsah necenzurovaného príbehu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára