utorok 13. decembra 2016

Erotický skype (linka) do Nemecka


Čo spája ľudí, ktorí sa rozhodnú zavolať, respektíve dnes spojiť prostredníctvom internetu na erotické linky? Dievčatá, ktoré na nich pracujú tvrdia, že ich klienti milujú fantáziu. Nik nepochybuje o tom, že hlas je silný erogénny nástroj podnecujúci predstavivosť. Farba hlasu, audiálno-erotické fantázie, intonácia gradovaná necudným nábojom tajomna robia s duchom i telom  divy. Človek pri tejto forme sexuálneho ukojenia je neverný a pritom nie je neverný...

Prednedávnom sa nám po predchádzajúcej mailovej komunikácii dostalo zaujímavého telefonátu. Na druhej strane telefónnej linky bola slečna s veľmi príjemne zafarbeným hlasom a ponúkla nám poskytnutie svojho interview na zaujímavú tému, za podmienky, ak niečo z toho bude mať. Nenechala sa odbiť našou argumentáciou, že ponúk na vyrozprávanie príbehov máme dosť a najlepšie bude, ak si niečo napíše sama. Nakoniec  keď nám prezradila čo robí a o čom by bol vedený náš rozhovor, nechali sme sa zlákať touto ponukou.

Stretnutie slečna naplánovala tak trochu netradične. Nemalo to byť žiadne nákupné centrum ani kaviareň, či reštaurácia mimo neho. Namiesto interiéru zvolila vonkajšie prostredie a bolo ním veľmi známe jazero v bratislavskej časti *******. To, prečo zvolila práve toto miesto sme sa dozvedeli až neskôr. Slečna sa chcela vopred uistiť, že na stretnutie príde niekto seriózny, aj keď podľa nášho telefonátu všetko tomu nasvedčovalo. Tak nám potvrdila svoj prvý dojem z nášho telefonátu. Čo sa týka nášho prvého dojmu pri samotnom stretnutí, tak sa výrazne odlišoval od predstavy, ktorú som mal v hlave po telefonáte. Podľa hlasu som si predstavoval, že sa rozprávam s dlhonohou prekrásnou modelkou. Týmto však nechcem naznačiť, že slečna s ktorou sme sa stretli spolu s mojou kolegyňou bola škaredá. Práve naopak. V tvári išlo o veľmi sympatickú ženu, len nie štíhlu modelku, ale skôr o mladú bacuľku kyprých tvarov.  Po krátkom predstavení sme sa dozvedeli, že slečna sa volá M*n* a páčilo sa jej to, že som prišiel s mojou kolegyňou a nie sám. Urobili sme si spoločne asi dva okruhy okolo jazera a potom M*n* navrhla, aby sme sa presunuli na byt, respektíve aj jej pracovisko v jednom. Nebolo to od jazera ďaleko, ale dohodli sme sa, že sa presunieme našim autom. Trvalo to skutočne len pár minút. Po príchode na byt výškového domu nás M*n* pohostila čajom a sušeným ovocím. Povedala nám, aby sme si urobili pohodlie a pripravili veci, ona si pôjde zatiaľ dať rýchlu sprchu. M*n* býva v jednoizbovom byte, ktorý je vkusne zariadený. V miestnosti  kde sme sedeli sa nachádzala  veľká TV s audio sústavou, kvalitná sedačka z kože vo farbe slonovej kosti. V rohu tejto miestnosti sa nachádzalo pohodlné pracovné kreslo a stacionárny počítač s kamerou, veľkým mikrofónom a slúchadlami. Po pár minútach M*n* dorazila zo sprchy, sadla si k nám na sedačku a spýtala sa, či niečo nepotrebujeme na vytvorenie úplného pohodlia. Poďakoval som a navrhol, že by sme mohli začať. M*n* súhlasila. Preložila si nohu cez nohu. Mala na sebe biely župan s čiernymi obrazcami malých šeliem, ktorý kopíroval kypré tvary tejto milej bacuľky. Pohyb jej nôh odhalil napnutú kožu jej ladného stehna. Na prvý pohľad bolo vidieť, že slečna sa o seba vzorne stará. Žiadna celulitída sa na odhalenej časti tela nenachádzala. Pochválil som jej pekne zariadený byt a s nadsázkou som sa spýtal, či je to všetko nadobudnuté tou prácou, ktorú vykonáva na byte svojim hlasom. Usmiala sa a dodala, že žiadnu inú prácu nemá, nakoľko ešte stále študuje. Baví ju psychológia a veľa vecí z nej uplatňuje už teraz v praxi. Poprosil som moju kolegyňu, aby robila záznam a poznámky môjho rozhovoru s M*no**, ktoré potom v kľude spracujeme.
Začali sme sa pomaly rozprávať.

- M*n*, prácu ktorú vykonávaš popri štúdiu na VŠ robíš rada? Chcel by som vedieť, či ťa táto práca skutočne baví a napĺňa?

- Pred pár rokmi boli v kurze audiotextové linky. Noviny a časopisy plné plošných inzerátov s audiotextovými číslami a v niektorých prípadoch doplnených pikantnými obrázkami nabádali ľudí, aby na takéto číslo so zvýšenou tarifou zavolali. V podstate ešte aj dnes nájdeme takéto inzeráty určené pre ľudí, ktorí sa nejako ešte neskamarátili s internetom. Dnes je to už trochu iné. Hlavne čo sa týka týchto platených služieb, je potrebné, aby tam dotyčná osoba zakomponovala svoju kreditnú kartu, či zvolila iný spôsob platby. Tam už je potom aj ľahšia identifikácia užívateľa. To v prípade telefonovania v minulosti mohli tieto čísla využiť aj deti a potom zrazu len rodičia boli prekvapení, aký im prišiel účet za telefón.

- Áno M*n*, toto všetko vieme, ale nezodpovedala si mi na otázku. Mám ju teda ešte raz zopakovať?

- Nie je to potrebné. S*x cez skype je úplne niečo iné, než som robila predtým. Mám tým na mysli rôzne brigády v obchodných reťazcoch za pár eur  na hodinu. Vždy som prichádzala unavená ako kôň. Mať však na webe živého, s*xuchtivého muža je iné, oveľa  vzrušujúcejšie, keď viem ako s ním dokážem manipulovať.
Aj keď spočiatku som mávala výčitky svedomia. Išlo skôr o náboženskú vec, som totižto katolíčka. Dnes mám však vlastnú filozofiu. Napokon, prečo neurobiť niekomu rajcovným slovom cez net dobre? A keď si sa pýtal či ma to baví. tak odpoviem kladne, veľmi ma to baví. Možno keby sa ten chlap neodbavil s mojou pomocou cez net, tak by mohol niekoho znásilniť v parku. Ale zase netreba to brať úplne doslovne.

-Ako si sa k tejto práci vôbec dostala ?

- Cez slovenskú ******** bola zverejnená ponuka jedným chlapíkom. Najprv som si myslela, že je to iba žart. Ľudia toho dnes napíšu a aj narozprávajú. Seriózne to začínalo byť, až keď sme si vymenili telefónne čísla a on mi potom zavolal. Dôležité preňho bolo počuť môj hlas a na základe toho sme sa mali pohnúť ďalej. Hlasová skúška dopadla dobre a dohodli sme si nezáväzné stretnutie  na káve. Ja som ho vopred upozornila, že nie som modelka a mám pár kíl navyše. Na toto mi odpovedal  veľmi jednoducho. Nezáleží mu na mojej váhe, postačí keď budem v tvári sympatická a to, že mám príjemný hlas  už vie a ostatné za predpokladu že sa dohodneme mi vysvetlí  a naučí.

-No a čo konkrétne ste preberali na tom stretku? Páčila si sa mu? To, že ste sa nakoniec dohodli je zrejmé, nakoľko tú prácu vykonávaš.

-Je pravda, že som mu padla do oka a vedel si už vtedy predstaviť so mnou spoluprácu, len som sa musela vedieť prezentovať. Nakázal mi pripraviť pár ******* môjho *****. Ich obsahom malo byť ako si predstavujem, že svojím ****** dovediem muža k vrcholu. Samozrejme, že tam nesmeli chýbať ani moje ******. Dostala som od neho inštrukcie ako by som mala postupovať. Najskôr som sama pre seba trénovala do ******** na *****, donekonečna som si svoj **** ******* a hľadala chyby.

-Čo myslíš tými chybami?

-Tak napríklad, že či ********* veľmi rýchlo, alebo aby som nemala ostrý prechod od normálneho ******* k vyzývavému, erotickému.  Prípadne si dávať pozor, aby som nie málo intenzívne vzdychala. Dobre by nebolo, ak by to bolo aj priveľa intenzívne. Alebo, že sa v prípade potreby utiekam málo k vulgárnostiam.

-K vulgárnostiam ? Je potrebné, aby si v rozhovore používala škaredé slová?

-Áno, nech už to znie akokoľvek  blbo, vzrušený klient miluje nabádania ako: „T*tk*j ma riadne! J*b, j*b riadne ty k*nec.!" Určite to majú klienti radi preto, lebo doma sa im takéhoto počastovania nedostáva. A naopak, aj oni nás radi oslovujú vulgárne. Neraz som zažila ako mi hovorí: „Ty k*rv*, urob ma, ukáž čo vieš!". V podstate by som sa mohla uraziť, ale ...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára