sobota 28. mája 2016

Chlapík z internetu



Bola som chvíľu po rozchode. Sex som nemala už ani nepamätám. Potrebovala som to už, ale nechcem riešiť ex. Viem ,že by som do toho znova spadla. Silvia ma nahovorila aby som sa zaregistrovala na erotickej zoznamke , že tam určite niekoho splaším. Vysvetlila mi presne ako to tam chodí .Mala už čo -to za sebou. Také tie jednorázové stretká , kde sa ani nepoznáte a idete rovno na vec. Samozrejme záleží aj na sympatiách. Zvedavosť mi nedala a tak som netrpezlivo čakala či sa niekto ozve . S chlapom som sa nikdy na prvom stretku hneď nevyspala ,ale nadržanosť mi vymyla mozog.....
Blikla mi správa..Netrpezlivo som ju otvorila a pustila sa do zdvorilostnej konverzácie. S pánom XYZ sme si vymenili par správ a dohodli sa , že si vymeníme čísla..
Začala som na túto sociálnu sieť často chodiť a netrpezlivo otvárala správy od neho...
Už som ani nedúfala, že k niečomu dôjde. Vyzeralo to , že to ostane len v úrovni písania.
Samozrejme Silvia videla , že som mrzutá..Tak mi navrhla aby som u nej prespala, že si urobíme babský večer.
Vodka s džúsom zabrala a onedlho sme sa chichúňali ako dve puberťáčky ..
Uvoľnená alkohol som začala cítiť , že na mňa ide neskutočná chuť .Taká tá chuť na poriadnu šukačku...
Vytiahla som mobil a už ťukala..."Mám strašnú chuť , neprídeš?"
Odpoveď prišla do pár sekúnd...
Čakanie na neho mi pripadalo ako večnosť..Mala som pocit , že sem ide asi až z Košíc.
Nakoniec prišiel, bol vysoký, oveľa vyšší ako ja.Páčil sa mi ale celý. Nečakala som , že budem takto reagovať. Moje vlastné telo ma neposlúchalo. Robilo si čo chcelo.
Vzrušenie sa dalo nahmatať v tej miestnosti. Pozeral na mňa , asi čakal čo sa bude diať, tak som nabrala odvahu, schytila ho za rukáv bundy a ťahala do zadnej miestnosti bytu. Veď nemusí Silvia všetko počuť. Tá sa už aj tak uškŕňala ako blbá, keď som ju vyslala dole mu otvoriť bránu. Ale hanba mi nedovolila isť pre neho.
Stáli sme oproti sebe a ja som vtom momente odhodila všetky zábrany, zhadzovali sme zo seba oblečenie až sme tam obaja boli úplne nahý. Sklonil sa nado mňa a prilepil mi pery na moje. Jemne som ho chytila za ruku "poď"
Cítila som sa tak ľahko. Boh vie čo si o mne myslí. Určite , že dám každému..Ale vtedy mi to začínalo byť aj jedno..
Opatrne ma položil na chrbát a ja som mu lacno rozkročila nohy. Zavrela oči a čakala čo sa ďalej bude diať. Naivne som si myslela , že ma pretiahne a dovidenia , Veď to tak väčšina chlapov robí nie?Ale namiesto toho som ucítila jeho ústa v mojom oholenom a hladučkom lone. Presne vedel , čo má robiť a ja už som sa od vzrušenia prestala úplne ovládať.
Kŕč orgazmu mi vystrelil do celého tela .V tom momente som nič nevnímala ,iba to sladké uvoľnenie .Nikdy som nič tak silné nezažila. Moje telo úplne oslablo a nemohla som sa hýbať. Ovorila som oči, aby som sa prebrala k realite a zbadala ho ako pri mne kľačí a uprene sa díva. Hanbila som sa v tom momente tak veľmi, že som radšej zavrela naspäť oči. Odrazu a tak nečakane cítim ako sa ma dotýka na nohe. Oddeľuje ich od seba a tlačí sa dovnútra môjho lona...Bola som taká nadržaná, mokrá od svojej šťavy a jeho slín, že jeho penis nemal problém nájsť si cestičku do mňa. Už pri prvom vniknutí som cítila úplné uspokojenie. Otvorila som oči a pozrela sa priamo do tých jeho..Nemusela som mu viac naznačiť a začal ma divoko šukať. Prudko prirážal a ja som cítila že prichádza druhý orgazmus. Hýbala som bokmi a vychádzala mu v ústrety. Pomáhala som si k vlastnému uspokojeniu. Sebecky som si išla po svojom orgazme a bolo mi jedno že on bude neuspokojený. Vyvrcholila som znova. Silný orgazmus mnou preletel ako blesk. Nevládala som sa ani pohnúť. Musela som zavrieť oči ,nechcela som aby videl , že sa mi v nich lesknú slzy od silného uspokojenia.
Po chvíľke oddychovania som si uvedomila , že pri mne ticho sedí. Opatrne som sa zdvihla a posadila vedľa neho. Znova na mňa prišla chuť..Nechápem čo sa to somnou robí.
Či to robí on, alebo to že som dlho nikoho nemala? Netuším
Vezmi si ma odzadu. Milujem túto polohu. Oči mu zasvietili a už si ma jemne šteloval na štyri.
Svoje vlhko som cítila všade na stehnách .Prehla som sa na štyroch ako mačka a lačne mu vystavila svoj zadok. A už bol vo mne. Jediné vniknutie do mňa a vo mne to zobudilo všetky hormóny. Prirážala som mu naproti ako divá a užívala si každý zásun do mňa...Moja pošva sa začala sťahovať a ja som dosiahla svoj tretí a tiež veľmi silný orgazmus.
Zlato ja už nevydržím zašepkal mi do ucha. Rýchlo som si kľakla, pootvorila ústa a čakala na jeho výstrek. Pomáhala som mu nedočkavo rukou a ústa si ho schovali celého v sebe.
Začal pulzovať a už mi pekne striekal do pusiny. Všetko som prehltla, pozrela mu do oči a koketne sa oblizla čím som mu dala jasne najavo že mi chutil.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára